Wybierz kategorię

Ampułki
Artykuły jednorazowego użytku
Ciało-mydła, sól, peelingi, balsamy, żele
Ciało-odchudzanie-błotne koncentraty
Ciało-odchudzanie-kremy
Depilacja - woski
Depilacja paski, preparaty
Dezynfekcja i środki czyszczące
Henna
Kapsułki odmładzające do twarzy
Kolagen naturalny
Kompresy medyczne
Koncentraty, serum
Kosmetyki dla mężczyzn
Kremy - cera trądzikowa tłusta
Kremy - cera wrażliwa
Kremy do twarzy i szyi
Kremy i preparaty pod oczy
Kremy ochronne i SPF
Kwasy, złuszczanie
Makijaż - oczy
Makijaż - twarz
Makijaż - usta
Maski algowe w proszku
Maski kremowe
Maski w płatach
Mezoteripa igłowa Wypełniacze
Mleczka Pianki Żele demakijaż
Olejki i kremy do masażu
Peelingi do twarzy
Pielęgnacja dłoni i stóp
Produkty dla DZIECI
Rollery i masażery
Suplementy
Toniki
Włosy - farby i stylizacja
Włosy - odżywki i ampułki
Włosy - szampony

 Producenci
 Informacje
przelewy24
dorpay
Salon kosmetyków profesjonalnych alejazdrowia.pl - Regulamin sklepu. Salon kosmetyków profesjonalnych alejazdrowia.pl - Regulamin sklepu.

1. Salon kosmetyków profesjonalnych alejazdrowia.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.alejazdrowia.pl. Zamówienie można złożyć również faksem lub mailem. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, sklep automatycznie generuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Nie ma potrzeby odpowiadać na maile generowane przez nasz sklep.

Jeśli nie otrzymasz z naszego sklepu maila potwierdzającego złożenie przez Ciebie zamówienia, wystarczy wejść w zakładkę Moje Konto. Tam zobaczysz wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia.

3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie jego złożenia.

4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon.

6. Wszyskie oferowane przez sklep produkty są fabrycznie nowe.

7. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (cena brutto). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

8. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszty wysyłki

9. Wartość zamówienia (kwota do zapłaty przez Klienta) to suma wartości produktów plus koszty wysyłki.

10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Czas realizacji - do 48 godzin. Przesyłki dostarcza Poczta Polska (PRIORYTET, orientacyjny czas dostawy 2-3 dni robocze, na terenie Polski) lub firma kurierska (orientacyjny czas dostawy 1-2 dni robocze, na terenie Polski). Naliczane koszty wysyłki obowiązują tylko terenu Polski. Wysyłka do innych krajów wg. obowiązującego cennika Poczty Polskiej.

11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier
- płatności internetowe Przelewy24 lub DotPay: płatności kartą płatniczą lub przelewy internetowe z dowolnego banku
- przelewem bankowym na konto sklepu (przedpłata)

UWAGA: W przypadku przedpłaty prosimy nie dokonywać przelewu do momentu, aż nie powiadomimy Klienta o tym, że przesyłka została skompletowana i jest gotowa do wysyłki.

UWAGA: Jeśli wpłata nie nastąpi w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia, zamówienie jest automatycznie anulowane.

12. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail (aleja@alejazdrowia.pl) lub drogą pisemną na adres firmy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj.

Bieg 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu otrzymania towarów przez Klienta.

Zwroty prosimy kierować na adres:
COMPUTEX - DARIKA
25-011 Kielce
ul. Kapitulna 5
komórka: 500 619 014
telefon: 41 366 22 00
mail: aleja@alejazdrowia.pl

Klient ma obowiązek zwrócić sprzedawcy zwracany towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.

Zwrotu płatności (w tym koszty dostarczenia towaru) dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztam.i

Prawo do odstąpienia od umowy uprzedaży nie przysługuje w przypadku:
a. dostarczania zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b. dostarczania towarów, które, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami;
c. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

13. Postępowanie reklamacyjne. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Konsument zgłasza ten fakt w dowolny sposób (mail, poczta, telefon).

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Wadliwy produkt należy odesłać na adres sklepu:
COMPUTEX, ul. Kapitulna 5, 25-011 Kielce.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca Konsumentowi natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Wysyłka wymienionego towaru do Konsumenta odbywa się na koszt sklepu.

14. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a COMPUTEX. Dowodem sprzedaży jest faktura VAT (lub paragon) wystawiana do każdego zamówienia. Dane Klienta nie są udostępniane osobom trzecim i innym firmom. Informacja o prywatności

15. Zapraszamy do korzystania ze stron Pomocy, gdzie opisaliśmy sposób korzystania z naszego sklepu internetowego. Jak kupować?

16. Po złożeniu zamówienia każdy klient ma możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji znajduje się jego zamówienie. Będzie tam też przedstawiona historia wszystkich zakupów dokonanych przez Klienta w naszym sklepie. Status zamówienia

17. Klient w dowolnym momencie może wejrzeć w swoje dane zapisane w bazie sklepu alejazdrowia.pl i je skorygować. Moje dane

18. Kontakt z nami

19. alejazdrowia.pl prowadzi akcje promocyjne. Ceny niektórych towarów są czasowo zmniejszane. Wtedy przy produkcie są dwie ceny: pierwsza podaje aktualną cenę sprzedaży, druga - przekreslona pokazuje dotychczasową cenę. Wszystkie ceny są cenami brutto.

20. Nasz adres:
COMPUTEX, 25-011 Kielce, ul. Kapitulna 5, NIP: 657-000-91-59, tel.41 36 62 200, tel. kom. 500 619 014

21. Suplementów diety nie wysyłamy za granicę.

22. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl/Dotpay.pl

23. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia rozszczen´

1. Kupujący będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in. zwrócić się do o mediację do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej lub o rozstrzygnięcie do stałego polubownego sądu konsumenckiego działających na zasadach wskazanych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25). Aby skorzystać z mediacji lub wnieœć sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego należy złożyć odpowiedni wniosek. Szczegółowe informacje dotyczące obu procedur, podobnie jak formularze wniosków z których Konsument może skorzystać dostępne są na stronach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Więcej informacji na temat pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów można uzyskać na stronie http://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
2. Konsument może skorzystać także z pomocy miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub jednej z organizacji pozarządowych, do których zadań należy ochrona konsumentów takich jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
3. Można skorzystać z internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


 Polecamy kosmetyki:
Kolagen Naturalny Colway PLATINUM 200ml, Producent: Colway
•••
Kolagen Naturalny Colway GRAPHITE 200ml, Producent: Colway
•••
Kolagen Natywny Collagen Native DNA Colway 50ml, Producent: Colway
•••
Kolagen Naturalny Colway PLATINUM 50ml, Producent: Colway
•••
Kolagen Naturalny Colway SILVER 100ml, Producent: Colway
•••
Kolagen roślinny Kolagen Vege Colway 45ml, Producent: Colway
•••
Kolagen Natywny Collagen Native Gold Colway 50ml, Producent: Colway
•••
Kontynuuj
mastercard visa