Jeśli dostarczony towar będzie posiadał wady fabryczne(produkcyjne), Klientowi przysługuje prawo
otrzymania tego produktu z usuniętą wadą lub wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad.
W tym przypadku prosimy odesłać na adres sklepu otrzymaną przesyłkę wraz z paragonem(fakturą)
dotyczącym danego zamówienia.
Klient zostanie powiadomiony o fakcie odebrania przez sklep reklamacji i zostaną
ustalone szczegóły odnośnie wymiany towaru. Wymiana będzie na nasz koszt.
Klient ma prawo w terminie 10 dni od otrzymania zamówionego towaru do zwrotu produktu
bez podania przyczyny. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt posiada nienaruszone fabryczne opakowanie, nie jest zniszczony i w żaden sposób użytkowany.
Zwroty prosimy kierować na adres COMPUTEX z dopiskiem „zwrot”. Do przesyłki należy
dołączyć paragon/fakturę zakupu. COMPUTEX dokona zwrotu ceny produktu, koszty przesyłki oraz inne koszty
uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. Użytkownik dokonuje zwrotu na swój koszt.
W przypadku zwrotu produktu kwotę zapłaty (bez kosztów przesyłki) prześlemy pod wskazany
adres lub na konto bankowe.